Show simple item record

dc.contributor.authorKarasu, Ziya
dc.contributor.authorÜnlü, Mehmet
dc.date.accessioned2014-08-12T10:24:09Z
dc.date.available2014-08-12T10:24:09Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.issn21477825
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11424/2491
dc.description.abstractBu çalışmada, oluşturmacı öğretim yönteminin ortaöğretim coğrafya öğretiminde uygulanmasının öğrenci başarısına etkisi araştırılmıştır. Geleneksel öğretim yöntemi ile dünyada gittikçe yaygınlaşan bir öğretim yöntemi olan oluşturmacı öğretim yöntemini karşılaştırmak amaçlanmış, oluşturmacı öğretim yönteminin başarıda daha etkili olduğu savunulmuştur. Bunun için oluşturmacı öğretim yaklaşımının uygulandığı bir deney grubu, bir de geleneksel öğretim yönteminin uygulandığı bir kontrol grubu seçilmiştir. Her iki gruba da aynı konular, aynı zamanda işlenmiştir. Konular işlenmeden önce yapılan açık uçlu soruları ile deney grubu ve kontrol gruplarının hazır bulunuşluk düzeyleri belirlenmiştir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherMarmara Coğrafya Dergisien_US
dc.subjectOluşturmacılık, Coğrafya, Eğitim, Yapılandırma, Etkin Öğrenmeen_US
dc.titleCoğrafya öğretiminde oluşturmacı öğretim yönteminin öğrencinin akademik başarısına etkisien_US
dc.title.alternative(The effect of achievement academic of constructive method in geography education).
dc.typeArticleen_US
dc.contributor.authorIDTR35927
dc.contributor.authorID


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record