Marmara Üniversitesi Açık Arşiv Sistemi

5., 8. ve 9. sınıf öğrencilerinin fiziksel değişim ve kimyasal değişim kavramlarını anlama seviyeleri

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Sökmen, Nihal
dc.contributor.author Bayram, Hale
dc.contributor.author Yılmaz, Ayhan
dc.date.accessioned 2014-10-24T06:48:33Z
dc.date.available 2014-10-24T06:48:33Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier.issn 1300-8889
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11424/3376
dc.description.abstract Son zamanlarda fen ve kimya eğitiminde, öğrencilerin temel fen vekimya kavramlarını anlamakta ve açıklamaktaki sıkıntılarının nedenleri, kavram yanılgıları ve bu kavram yanılgılarının düzeltilmesi ile ilgili yoğun çalışmalar yapıldığını görüyoruz. Bu çalışmalarda kavramların anlaşılmasını zorlaştıran en önemli nedenlerin, kavramların soyut özellikte olmaları (Ben-Zvi, Eylon ve Silberstein, 1987, s.64; Abraham, Grzybowski, Renner ve Marek, 1994, s. 147; Abraham, Williamson ve Westbrook, 1992, s.105) ve çeşitli nedenlerle yanlış öğrenilen kavramların yanlış kullanmasından ileri gelen kavram yanılgılarının olduğu ileri sürülmektedir (Haidar ve Abraham, 1991, s.919; Bergquist ve Heikkinen, 1990, s.1000; Driver, Squires, Rushworth, Wood-Robinson, 1992, s.105; Osborne ve Wittrock, 1983, s.489) en_US
dc.language.iso tur en_US
dc.publisher Eğitim Bilimleri Dergisi en_US
dc.title 5., 8. ve 9. sınıf öğrencilerinin fiziksel değişim ve kimyasal değişim kavramlarını anlama seviyeleri en_US
dc.type Article en_US
dc.contributor.authorID TR1157
dc.contributor.authorID TR34390
dc.contributor.authorID TR3117


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

Açık Arşiv'de Ara


Göz at

Hesabım