Show simple item record

dc.contributor.authorDemirkaya, Hilmi
dc.contributor.authorTomal, Necati
dc.date.accessioned2014-08-11T10:18:48Z
dc.date.available2014-08-11T10:18:48Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.issn21477825
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11424/2443
dc.description.abstractCoğrafya ders kitapları, dersin planlı bir şekilde işlenmesinde kullanılan önemli araçlardan biridir. İyi bir coğrafya ders kitabı, aynı zamanda önemli bir kaynaktır. Coğrafya ders kitapları; öğretmenlere güncel, doğru, konuya uygun ve geniş kapsamlı bilgiler sunar. Ders kitabı, öğrencileri derse motive edecek şekilde tasarlanmalıdır. İyi planlanmış bir coğrafya ders kitabı kullanım kurallarını da vermesi gerekmektedir. Böylece öğrenciler aradıkları konuya rahat bir şekilde ulaşabilirler ve kendilerinden istenilenleri anlayabilirler. Coğrafya ders kitapları bu tarzda hazırlanırsa, öğrenciler kitapta yer alan konulardan haberdar olurlar, hangi konunun nerede ve nasıl bulunacağını bilirler. Öğrencilerin kendilerine olan güveni artar.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherMarmara Coğrafya Dergisien_US
dc.titleLise coğrafya ders kitaplarının değerlendirilmesi ve sorunlara yönelik çözüm önerilerien_US
dc.title.alternativeThe evaluation of high school geography textbook and solution proposals to its' problems
dc.typeArticleen_US
dc.contributor.authorIDTR12803
dc.contributor.authorIDTR41116


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record