Show simple item record

dc.contributor.authorAkpınar, Ercan
dc.contributor.authorErgin, Ömer
dc.date.accessioned2014-10-08T15:19:19Z
dc.date.available2014-10-08T15:19:19Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn1300-8889
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11424/3256
dc.description.abstractBu araştırmanın amacı, fen öğretiminde entegrasyonun öğrencilerin bilişsel düzeylerine etkisini araştırmaktır. Bunun için çeşitli öğretim materyalleri geliştirilmiştir. Araştırmaya İzmir'deki bir ilköğretim okuluna devam eden 62 (31 deney, 31 kontrol) öğrenci katılmıştır. Deney grubunda entegrasyona yönelik hazırlanan materyallerle, kontrol grubunda ise geleneksel öğretim yapılmıştır. Uygulama öncesi ve sonrası her iki gruba da başarı testi ve açık uçlu sorular verilmiştir. Ayrıca, uygulama bittikten sonra her iki gruptan 9'ar öğrenci ile görüşme yapılmıştır. Sonuç olarak, deney ve kontrol grubu arasında bilişsel düzeyde deney grubu lehine anlamlı farkların olduğu görülmüştür.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherEğitim Bilimleri Dergisien_US
dc.subjectFen Öğretimi, Fen Öğretiminde Entegrasyon, Enerji Kavramıen_US
dc.titleFen öğretiminde fizik kimya ve biyolojinin entegrasyonuna yönelik örnek bir uygulamaen_US
dc.typeArticleen_US
dc.contributor.authorIDTR51551en_US
dc.contributor.authorIDTR8631en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record