Show simple item record

dc.contributor.authorİlyas, Yavuz
dc.contributor.authorCan, Rukiye
dc.date.accessioned2014-07-15T08:12:36Z
dc.date.available2014-07-15T08:12:36Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn1300-8889
dc.identifier.urihttp://dspace.marmara.edu.tr/handle/18832014/913
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı dinamik geometri yazılımlarından Cabri Geometri ile yapılan bir öğretim tasarımının öğretmen adaylarının teknoloji ile matematik öğretimine yaklaşımlarındaki değişim ve gelişimi incelemektir. Araştırmanın amacı doğrultusunda araştırma durum çalışması olarak desenlenmiştir.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherMarmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisien_US
dc.subjectMatematik eğitimi, dinamik geometri yazılımları, Cabri geometri, öğretmen adayları
dc.titleCabri geometri’yle tanıştırılan öğretmen adaylarının teknoloji ile matematik öğretimine yaklaşımlarının incelenmesien_US
dc.title.alternativeInvestigating pre-service mathematics teachers’ approaches of teaching with technology in their first encounters to cabri geometryen_US
dc.typeArticleen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record